13 290 000 Ft
Típus: Superquadro, 90°-os L kéthengeres, hengerenként 4 szelepes, folyadékhűtéses, Titan hajtókarokkal
Hengerűrtartalom: 1285 cm3
Furat és löket: 116 x 60,8 mm
Kompressziós arány: 13.2 : 1
Teljesítmény: 154 kw -209,4 LE @ 11000 ford./perc
Nyomaték: 142 Nm – 9000 ford / perc
Befecskendezés: Mitsubishi elektronikus befecskendező, Hengerenként 2 db injector,eliptikus torokkeresztmetszette
Kipufogó: 2-1-2 rozsdamentes acél rendszer 2 beépített katalizátorral és 2 lambdasondával, kettős titánium dobbal carbon véggel
Emisszió: EURO 4
Típus: 6 sebességes
Első: Első Egyenes fogazású kerekek, arány: 1.77:1
Hátsó: Lánc 525, elöl 15 fogszámú, hátul 41 fogszámú lánckerék
Kuplung: Olajos slipper, többtárcsás, hidraulikus munkahengerrel
Váz: Monocoque aluminum
Tengelytáv: 1442 mm
Első villaszög: 24°
Első felfüggesztés: ÖHLINS NIX30 43 mm-es, fordított, mindkét irányban állítható
Első teleszkópút: 120 mm
Első fék: 2 x 330 mm-es tárcsa, radiális rögzítésű Brembo M50 monoblock 4 dugattyús féknyereg ABS-el
Első kerék: 3 küllős könnyűfém, 3.50 x 17
Első gumiabroncs: PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 120/70 ZR 17
Hátsó felfüggesztés: Progresszív állítható ÖHLINS TTX36 monoschock, egykarú alumínium lengőkar
Hátsó teleszkópút: 130 mm
Hátsó fék: 245 mm-es tárcsa, 2 dugattyús féknyereg ABS-el
Hátsó kerék: 3 küllős könnyűfém, 6.0 x 17
Hátsó gumiabroncs: PIRELLI DIABLO SUPERCORSA SP 200/55 ZR 17
Üzemanyagtank: 17 liter
Száraz tömeg: 168 kg
Ülés magasság: 830 mm
Felszereltség: TFT kijelző, ABS, DTC, DQS, EBC, DDA+, DES, Fully RbW, Riding Modes, Power modes. Karbon kiegészítők, Akrapovic Exhaust set
Verzió: Együléses
Színek: Tricolor
Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .
Reviews
There are no reviews yet.