3 henger
110 LE motor maximális teljesítménye 10.150 R.P.M.
230KM / H Max sebesség
798CC motor lökettérfogat
192 kg száraz tömeg
12,3: 1 Tömörítési arány
A nagy teljesítményű sport túra motorkerékpár, amely forradalmasította az utazási élményt, versenyző érzelmek érzékével.
IZGALMAS KÉNYELEM
A nagyobb vezetési kényelem törekvése az összes forgatókönyv során a megnövelt szélvédő bevezetését tette szükségessé, mind szélességében, mind magasságában. A szélvédő állítható magassága egy praktikus kézi parancs segítségével, az új vezetési pozícióval együtt, nagymértékben javítja a szélvédelmet minden méretű versenyző számára.
GYORS KÉNYELEM
A forradalmasított ergonómiát a motor központi blokkjának teljes felújításának köszönhette.
Ezek a módosítások lehetővé tették a nyereg teljes 25 mm-es süllyesztését, hogy javítsák a láb érintkezését a motorkerékpárral, amikor a kerékpár álló helyzetben van, és felborítják az egyensúlyt a kerékpár tetején, fokozva a kényelmet és a szélvédelmet.
NYERTES KOMBINÁCIÓ
Intelligens tengelykapcsoló technológia versenypálya külsővel: az RC verzióhoz tervezett kombináció kuplung nélküli sebességváltót egyesít, mindössze 36 gramm hozzáadott tömeggel, és az MV Agust győztes versenyzői történelmének vonzereje, a legelterjedtebb nemzetközi versenyeken.
ÉREZD A HANG EREJÉT
Az ellentétesen forgó főtengellyel rendelkező egyenes három motor az 5-ös tanúsítvánnyal rendelkezik, köszönhetően az aprólékos súrlódáscsökkentő fejlesztéseknek, amelyek elősegítik az általános hatékonyságot, amit viszont a nagynyomású injektorok is segítenek. A kipufogógázokat teljesen átalakították a kibocsátás további csökkentése érdekében.
KÉNYELMES ELEKTRONIKA
Az elektronikus sebességváltó, az EAS 3.0, dombsegítéssel, kommunikál az SCS 2.0 tengelykapcsolóval automatikus Radius CX kapcsolással és hidraulikus vezérléssel.
A kerékpár több tárcsás nedves tengelykapcsolóval van felszerelve, 6 sebességes kazettás sebességváltóval, amely garantálja az állandó érintkezést.
MINDEN EGY ALKALMAZÁSBAN
Az elektronikának egyértelműen profitált a mérnökeink által végrehajtott generációs ugrás.
Az e-Novia által kizárólag az MV Agusta számára kifejlesztett IMU inerciarendszer beépítése lehetővé tette, hogy az elektronikus vezérlők a legkorszerűbb technológiát valósítsák meg.
Az ABS vagy az első emelés vezérlésének tapadásgátló formája, a biztonság és a puskázási élmény egyaránt profitál ebből az újításból.
BIZTONSÁG
A Brembo törésrendszer az új ABS Continental MK100-val van felszerelve hátsó kerék felemelés csillapító és kanyar funkcióval.
A rögzítőfék versenyméretű tárcsákkal (320 mm átmérőjű) és Brembo radiális féknyereggel rendelkezik, négy párnával.
Reviews
There are no reviews yet.